joi

Texte invitatii botez



Daca nu stii ce sa scrii in invitatii de botez, aici gasesti cateva modele de invitatii de botez care te pot ajuta ca sursa de inspiratie sau ca text integral. Important este sa gasesti formula care se potriveste copilului tau. In curand vor aparea si alte modele de invitatii de botez.

1. Invitatii de botez - Text clasic
"Sunt Oana
si alaturi de parintii mei,
Laura si Marius Dobrescu,
si de nasii
Mihaela si Mircea Iacob
va invit la botezul meu care va avea loc
in data de 15 iunie 2010, ora 12.00, la biserica Sf. Ioan Botezatorul
Seara la ora 19.00 va astept la petrecerea
de la restaurantul Casa Ardeleana"
2. Invitatii de botez - Text religios
"Va invitam sa fiti alaturi de noi,
Laura si Marius Dobrescu,
la nasterea intru Mantuitorul nostru Isus Hristos
prin Sfanta Taina a Botezului
a fetitei noastre, Oana,
calauzita de parintii spirituali,
Mihaela si Mircea Iacob,
in data de 15 iunie 2010, ora 12.00, la biserica Sf. Constantin si Elena.
Seara la ora 19.00 va asteptam la celebrarea bucuriei noastre
la restaurantul Viena"
3. Invitatii de botez - Text posnas
"Sunt o pustoaica rasfatata pe nume Oana,
iar mami si tati, Laura si Marius Dobrescu,
au hotarat sa imi faca prima baita oficiala...
Va invit sa admirati gratia balacelii mele
alaturi de nasii mei,
Mihaela si Mircea Iacob,
in data de 15 iunie 2010, ora 12.00, la biserica Sf. Ana.
Seara la ora 19.00 va astept la prima petrecere oficiala in cinstea mea,
la restaurantul Pami."
Motto-uri pentru invitatii de botez

"Minune dumnezeiasca,
  • Ivita parca din Soare,
  • Fragila si dulce floare,
  • Inger venit sa iubeasca;"

Motto pentru invitatii de botez - Copilul meu

"Copilul meu este atat de frumos...
Cum strange-n pumni radacini
lungi si coapte de-asteptare."

Motto pentru invitatii de botez - Copil frumos...

"Copil frumos, esti bucuria si destinul meu
Cu ochii mari cand strangi in pumn un curcubeu"

Motto pentru invitatii de botez - Sa pasesti in viata


"Sa pasesti in viata drept, copilul meu, drept si frumos, iar ingerii sa iti trimita in fiecare seara un cantec de leagan."

Motto pentru invitatii de botez - Si-ai sa cresti mare


"Si-ai sa cresti mare, si-ai sa inveti despre luna, despre prieteni si despre viata. O, de-ai ramane asa mic si fericit, gangurind catre mine cu ochi mari si calzi..."

Motto pentru invitatii de botez - O mama isi tinea

"O mama isi tinea nou-nascutul la piept si
incet il legana inainte si-napoi,
inainte si-napoi, inainte si-napoi.
Si in timp ce-l tinea cinta:
"Te voi iubi mereu,
te voi indragi pentru totdeauna,
Atit cit voi trai,
Copilul meu vei fi.""

Motto pentru invitatii de botez - Nu ti-as da drumul

"Nu ti-as da drumul la mâna, nu ti-as da drumul
iar daca poteca se va bifurca
vom împietri acolo, la rascruce
si vom ramâne acolo în tara înserarii
doua statui colosale, Mama si Tata, de granit cenusiu." 

sursa: www.enuntavoastra.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu